Search:

Type: Posts; User: gunsfan05

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    257
    Views
    10,561

    i plan on not missing this one either way no...

    i plan on not missing this one either way no matter what the last one looked like too much fun to not be there for this one
  2. Replies
    157
    Views
    6,710

    if i were you silverpalm i would get the atlas...

    if i were you silverpalm i would get the atlas straps i got them and they are way better than the slapstraps
  3. Replies
    157
    Views
    6,710

    i wish i could have being there hope yall had a...

    i wish i could have being there hope yall had a great time
  4. Replies
    157
    Views
    6,710

    sad news guys i have to bow out of this one that...

    sad news guys i have to bow out of this one that pesky job has put a hold on my fun weekend lol yall get a trip report and pics up as soon as you can
  5. Replies
    15
    Views
    329

    hello from mt. airy nc just up north lol

    hello from mt. airy nc just up north lol
  6. Replies
    157
    Views
    6,710

    i cant wait guys i am not sure what im gonna cook...

    i cant wait guys i am not sure what im gonna cook either but i know we will all eat good lol thats probably the best meal ive ever had while camping during the fall hang lol
  7. Replies
    278
    Views
    4,931

    Im in for sure thanks for the awesomeness

    Im in for sure thanks for the awesomeness
  8. Replies
    102
    Views
    1,905

    kjgfaoim[qfjva[l'dfvkmla;fdjnv

    kjgfaoim[qfjva[l'dfvkmla;fdjnv
  9. im in merry christmas

    im in merry christmas
  10. Replies
    3
    Views
    240

    looking to upgrade to a sil

    i am wanting to upgrade to sil i wish i had the funds for cuben but that is not in the plans for now so what are some of the better options for a sil nylon tarp i want decent coverage and i wanna try...
  11. Replies
    181
    Views
    4,338

    im in on this

    im in on this
  12. Thread: FREE: Buffs

    by gunsfan05
    Replies
    217
    Views
    5,173

    im in on this

    im in on this
  13. would you be interested in an eno doublenest or a...

    would you be interested in an eno doublenest or a profly or possibly both i really want this pack and just dont have the money right now
  14. what all hammock stuff are you looking for

    what all hammock stuff are you looking for
  15. wouldn't want to trade for a brand new kestrel 38...

    wouldn't want to trade for a brand new kestrel 38 would you lol
  16. looking for a good solo two day hike in NC

    im looking for a good first solo hike within a couple of hours of my location im confident in my ability for all temps and weather i just have not done a ton of hiking so not to long of a hike ...
  17. count me in awesome idea guys

    count me in awesome idea guys
  18. Replies
    6
    Views
    667

    just about got my whole setup together

    Hey guys just got my rl put on my hammock and got me some tree straps ill be getting my pack for christmas got me a uq for now im using my old mummy bag for tq and will have my cook kit completed by...
  19. Replies
    5
    Views
    489

    hey where at on the obx you live i visit there...

    hey where at on the obx you live i visit there every summer maybe we could get together next summer and you could show me some good hang spots
  20. Thread: tree straps

    by gunsfan05
    Replies
    12
    Views
    877

    tree straps

    i got 18 feet of 1 inch polyester webbing and forgot i dont have a thread injector how would i go about getting a loop sewn in them
  21. Replies
    6
    Views
    516

    ahhhhhhh i dont have the funds ahhhhhhhhhhhh

    ahhhhhhh i dont have the funds ahhhhhhhhhhhh
  22. Replies
    6
    Views
    500

    ok thanks alot guys that really helps

    ok thanks alot guys that really helps
  23. Replies
    6
    Views
    500

    arl questions

    Hey guys I have an ENO DN and I have already put whoopies on it now my next step is a ridge line how do I install an adjustable ridge line
  24. Replies
    12
    Views
    1,287

    ive took my jarbridge all the way down to 15 so...

    ive took my jarbridge all the way down to 15 so yea great gear
  25. Replies
    157
    Views
    6,710

    i think loki is right it being her birthday is...

    i think loki is right it being her birthday is all the more reason to bring her
  26. man i wish this had popped up about two weeks ago...

    man i wish this had popped up about two weeks ago i just bought a kestral
  27. Replies
    15
    Views
    1,469

    Trying to find an affordable down tq

    ok I know when tax time comes I will be buying a wbbb and a down uq and a superfly but i need a good top quilt so let me know what you guys think i should do on that front
  28. Thread: Hey Yall

    by gunsfan05
    Replies
    14
    Views
    581

    yea I still think at some point fluffy will end...

    yea I still think at some point fluffy will end up dead for not cooking her some food lol
  29. Replies
    157
    Views
    6,710

    all good on the spreadsheet now

    all good on the spreadsheet now
  30. Replies
    9
    Views
    603

    a few questions about full time hanging

    I want to go full time I know that i sleep so much better in the hammock my only problem is I'm not sure its possible at my house. I weigh 330 and the only room I have where I could hang is only...
  31. Replies
    157
    Views
    6,710

    it wont let me put anything on the spreadsheet

    it wont let me put anything on the spreadsheet
  32. Replies
    157
    Views
    6,710

    sounds good to me ill see what i can come up with...

    sounds good to me ill see what i can come up with those dates are perfect for me
  33. Replies
    157
    Views
    6,710

    im in also

    im in also
  34. WTT my whoopies for your adjustable ridge line

    i have a pair of 7/64 amsteel whoopies with a safety bead i would like to trade for an adjustable ridge line
  35. Replies
    13
    Views
    1,117

    whoopies and marlin spike hitch

    Hey guys i already have my whoopies on my eno dn and will be ordering some tree huggers soon for now i am just using my eno atlas straps but i want to eliminate some weight from my setup so my...
  36. Poll: im interested but will have to wait to say for...

    im interested but will have to wait to say for sure til we get a little closer
  37. Replies
    28
    Views
    1,209

    you are probably right on that lol

    you are probably right on that lol
  38. Replies
    28
    Views
    1,209

    cool thanks for the advice guys

    cool thanks for the advice guys
  39. Replies
    28
    Views
    1,209

    well its anytime the temp is low 40s or below...

    well its anytime the temp is low 40s or below really and im usually just in a pair of terramar thermals and a tshirt and sleep pants and i have a jarbridge uq and an old sleeping bag as a tq and i...
  40. Replies
    28
    Views
    1,209

    taking forever to warm up

    when i first get into my hammock at night it takes me forever to start feeling any heat from my uq and tq is there a way of me getting warmer faster i always wait til im cold to get in the hammock
  41. Replies
    20
    Views
    600

    how is it going we are plentiful here on the...

    how is it going we are plentiful here on the forums actually i believe this here fine state has the most members like said before try to get to a group hang
  42. Replies
    62
    Views
    9,575

    the jarbridge is great though if you are looking...

    the jarbridge is great though if you are looking for an affordable uq go with AHE
  43. Replies
    7
    Views
    805

    i had just a long sleeve carhart shirt on and a...

    i had just a long sleeve carhart shirt on and a tshirt over that and just a pair of jogging pants and 2 pairs of socks. I could have went much colder if i had used a water bottle and busted out the...
  44. Replies
    12
    Views
    754

    the uq is a whole different world compared to pads

    the uq is a whole different world compared to pads
  45. Replies
    12
    Views
    754

    yea we had a good time next time the video will...

    yea we had a good time next time the video will get better that was the first one i have done so we will get yall another one soon
  46. Replies
    7
    Views
    805

    jarbridge at 15 degrees

    Last night i took my jarbridge down to around 15 im guessing i dont know for sure it was 26 when i went to bed at 8 pm and 18 when i woke up at 7am so yea i stayed pretty warm i probably could have...
  47. Replies
    12
    Views
    754

    quick overnighter in the cold

    this is a video of me and fluffythecat we did a an overnighter and it got cold and i do mean cold but we stayed warm i might could have used a little extra insulation on my feet but other that we...
  48. ill have the trip report up in a few but included...

    ill have the trip report up in a few but included a fire not really a large one and yes it also included beans for lol and macaroni
  49. yea we just kinda threw it together ill make sure...

    yea we just kinda threw it together ill make sure you get a trip report though bonepile
  50. any forum members near mt. airy nc wanna hang tonight

    me and fluffythecat are going on an overnighter here in mt. airy nc anybody close enough to town that wants to join just let me know
Results 1 to 50 of 211
Page 1 of 5 1 2 3 4